

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pacy w biurze, obsługa arkusza kalkulacyjnego i tworzenie pism urzędowych.
Opis szkolenia:
Część administracyjno-biurowa z elementami księgowości (2 moduły). Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie). Pozna rodzaje korespondencji m.in. korespondencję w sprawach osobowych, w sprawach finansowych, handlowych, transportowych czy administracyjnych. Podczas szkolenia uczestnicy nabywają wiedzę jak planować i organizować pracę w biurze z wykorzystaniem terminarzy, czy nowoczesnych środków pracy biurowej, które zostaną przedstawione podczas prezentacji multimedialnej. Część komputerowa obejmuje zapoznanie z komputerem i sprzętem. Podstawy pracy w sieci, pojęcia związane z komunikacją i obsługą sieci internetowej, a także tworzenie -edytor tekstów, przygotowanie wydruków. Podstawy obsługi pakietu office w tym miedzy innymi: arkusza kalkulacyjnego Excel – podstawowe formuły i tabelki, dostosowanie ustawień stron, edycja dokumentów – Word- podstawowe funkcje i możliwości, używanie aplikacji przydatnych do pracy w biurze. Szkolenie kończy się uzyskaniem kompetencji lub kwalifikacji (egzamin zewnętrzny) ECCC.